2018. január 27., szombat

Író-olvasó találkozó Csetényben - Élménybeszámoló




A hét elején, a Kultúra Napja alkalmából meghívtak Cseténybe egy író-olvasó találkozóra. Nagyon jól éreztem magam, remélem, ti is :)
Vallom, hogy vidékre túl kevés kulturális program jut el, így ilyen szempontból is örültem a meghívásnak. Szeretnék minél több helyen találkozni az olvasóimmal, de persze, a szülőfalumba visszatérni kicsit más élmény. Sok az ismerős arc, az emlékek...

Délben az iskolába látogattam. Jó volt látni egykori tanáraimat, az iskola nem sokat változott. Illetve, mintha minden kicsit kisebb lenne, persze tudom, valójában csak én nőttem meg :)
Mivel a Felvont vitorlák felnőtteknek szól, így a regény történetéről gyerekeknek nem akartam beszélni, abba azonban szívesen beleegyeztem, hogy a könyvkiadásról, “íróságról” beszélgessek velük. Nagyon örültem a diákok kérdéseinek, olyan érdekes témák merültek fel, mint hogy tanulható-e az írás, hogyan lehet nekilátni egy fantasy világ megalkotásának vagy épp mire kell figyelni a szereplőknél.

A könyvtárban pedig öt órakor kezdődött a felnőtteknek az író-olvasó találkozó. Először azt hittem, csupán páran leszünk, aztán átvonultunk a könyvtárból egy szomszédos terembe, ahol meglepetésemre már sokan vártak rám. Ha jól becsültem, majdnem húszan voltunk a teremben, és még legalább ennyien küldték üdvözletüket. Először én beszéltem egy keveset a regényről, majd itt is kötetlenebb beszélgetés alakult ki. Végül a már kötettel érkezőknek örömmel dedikáltam a Felvont vitorlákat.

Ez úton is köszönöm kedves Emíliának, aki először megkeresett, és meghívott Cseténybe! Nagyon jól szervezett, boldog este volt.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése